همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

وای خدا...

وای خدای مهربون اینجا چقدر سوت و کور شده...

میدونی چرا؟!

چون دیگه منو سارا شاد نیستیم که بیاییم و خل و چل بازیامونو بنویسیم...!

اصلا آدم گریه اش میگیره میاد اینجا...

خدا جون خودت کمکمون کن!

مریم         

خدایا کمک...

خدا جونم ازت خواهش میکنم کمکم کن!!!

دارم دیوونه میشم دیگه نمیتونم درس بخونم خسته شدم...!

من دلم گرفته ازینکه نتونستم برم دنبال علاقم و الان دارم با خوندن درسای مسخره دیوونه میشم!!!

آخه برم به کی بگم من واسه خوندن این درسا نیستم!!!

خدا نگذره از اون آموزش پرورشی که اطلاع رسانی نکرد که من باید زود تر از این حرفا واسه موسیقی اقدام کنم!!!

من که دیگه درس واسم مهم نیست الان اینقدر حالم بده که همینجوری داره اشکام میاد...!

هیچکی حالمو نمیفهمه!!!

فقط میتونم بگم خدا کمکم کن...

مریم