همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

سال جدید...

تا الان که سال جدیدو دوس نداشتم!!!!

فک کنم سال سختی باشه خب بالاخره باید واسه کنکور شروع کنم به خوندن...!

راستش خیلی انگیزه ندارم چون بدجوری از رشته ام زده شدم نمیدونم چرا؟!

الان چشمم به عکسای روزای خوشم افتاد! دلم یه جوری شد...خدا جونم سال 94 رو هم پر از روزای خوش و حال خوب واسه هممون قرار بده!

تعطیلات عیدم که عین برق گذشت!!!!

اصن نفهمیدم چی شد!

خداجون حال الانمو دوس ندارم کاری کن زودتر بره...

دلم واسه روزای خوش و عجیب تنگه...!

سارا گلی خیلی وقته روزای خوب باهم نداشتیم!

موقعیتتو درک میکنم ولی بدجوری دلم تنگه!!!!!

مریم                     


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد