همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده
همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده

غم و شادی مریم و سارا

خخخخخخخخخخخخخ

امروز داشتیم با سارا میرفتیم مدرسه که رفتگران زحمت کش داشتن پیاده رو رو با شتاب زیاد آب میشستن!

اونوقت این بنده خدا ما دو تا رو ندید و داشت به منو سارا آب میپاچید قیافه ی سارا دیدنی بود!

دیدیم این عاغا قصد نداره جهت آبو عوض کنه به خاطر همین دویدیم و از توی خیابون رفتیم!!!!

ولی قیافمون دیدنی بود...!(یعنی موش آب کشیده که میگن ما دوتاییم!!!)

مریم                     

یادش بخیر!!!!

سلام بر همگی!

ببینم مگه کسیم هست که بیاد اینجا که من اینجوری میگم همگی؟!

حالا بیخیال دوس ندارم از چیزی شکایت کنم!!!!

اومدم بگم که زندگیمون خیلی بد نیست الان یه ذره سرخوشیم زندگیمون شاید خیلی تکراری باشه ولی داریم میگذرونیمش!!!!

معدلم 19.70(شاگرد اول) شد و سارا هم19.45(شاگرد پنجم)

مدرسه هم غافلگیرمون کرد و بهمون جایزه ی توپی داد!!!(کارت هدیه!)

شاید بخوان اردو(یا برج میلاد یا سورتمه تهران)ببرن امیدوارم کنسل نشه و حتما بریم سورتمه تهران چون تا حالا برج میلاد رفتم البته هر کدوم که باشه منو سارا میخواییم بریم!!!!

واقعا این وسط یه تفریح باحال لازمه!!!!

راستی جدیدا سارا خیلی بی ادب شده یه الفاظ رکیکی به کار میبره که....اصلا ولش کن خخخخخخخخخخ

فعلا حرفی ندارم ولی میخوام بگم که ما هنوزم خل و چل بازی داریم ولی نه به شدت توی تابستون!!!!

خدا جونم خیلی ازت ممنونم که امسال یه همچین تابستون شاد و باحالی به منو دوستام دادی من واقعا خیلی خوش بودم!!!

الانم فقط به امید اینکه سال دیگه برم گرافیک و بخوام سرخوش باشم دارم زندگی میکنم!!!!

دلم میخواد تابستون سال دیگه برم عضو خانه شهریاران بشم ولی فک نکنم جور بشه!

مریم